Cautati in acest blog

duminică, 16 februarie 2014

Jucati-va cu energia!

Ceea ce voi explica in continuare este o tehnica de relaxare, detensionare si extindere energetica a tuturor corpurilor noastre, inclusiv cel fizic. Este o revelatie primita catre sfarsitul anului 2013 cand m-am rugat sa gasesc o cale de a-mi desclesta falcile (am incercat prin tehnica Scaunului Gol sa-mi descarc furia pe toti cei care m-au suparat vreodata, am muscat vreo duzina de prosoape, degeaba), a-mi dezmorti coapsele (in realitate este foarte greu sa faci acest lucru de la nivelul fizic, eu am incercat cateva tehnici din Pilates si Yoga, dar fara prea mare succes) si a-mi spori energia, printre altele (recunosc ca uneori nu prea ma tin de treaba cand vine vorba de mentinerea in forma).
Raspunsul a venit in timpul unei meditatii ciudate, cand parca pluteam intre vis si realitate. Am fost ghidata sa-mi extind corpurile energetice in zona coapselor, diafragmei, cutiei toracice (in special in zona inimii), gatului si intregului cap. Plecand de la aceasta extindere, relativ usor de obtinut in timpul meditatiei, se trece la partea mai dificila. Extinderea tuturor acestor zone la nivelul corpului fizic. Asa cum cititi! Sa stiti ca se poate si e simtibil, palpabil si vizibil. Sper sa nu ma latesc prea tare. :-) Dar precizez ca acest lucru se poate face numai in starea de relaxare completa din timpul meditatiei.
Pentru a ajunge la aceasta stare, eu folosesc un mic truc, primit cam tot pe-atunci. Incepand de la talpi spre cap, imi imaginez, rand pe rand, ca toate elementele din care este compus corpul meu fizic se descompun in particule de energie. Practic, pentru ca sunt destul de vizuala, imi imaginez (si chiar si aud) puricii aceia de la televizor de pe vremuri cand se termina programul (a propos, nu i-am mai vazut de mult, mi-e chiar dor de ei) cum imi invadeaza treptat tot corpul (ma furnica zona pe unde trec, asta pana incetez s-o mai simt densa). Asta e felul in care am gasit eu sa-mi imaginez energia dar voi o puteti vedea, simti, auzi, etc. dupa bunul plac. De aici e simplu sa te extinzi, sa te raspandesti in tot Universul si iar sa te aduni la un loc. Ba mai mult, te poti reconfigura, cerand ca acest lucru sa se faca la nivelul optim suportat de energia ta in acel moment. Adica, in ultima vreme te doare ceva? In urma rearanjarii particulelor de energie, acea zona va fi complet vindecata daca frecventa vibratiilor tale o permite si o poate sustine.
Tot astfel, poti realiza extinderea la nivelul fizic, care se face pe masura ce le ceri particulelor sa se concentreze iarasi pentru a obtine densitatea specifica corpului tau fizic, dar de data aceasta, cu coapsele detensionate, falcile desclestate, zona toracica relaxata, etc. Vi se pare fantezie? Va asigur ca rezultatele sunt cat se poate de palpabile. Poate nu dupa primele incercari, dar dupa cateva saptamani va veti trezi altfel. Numai aveti grija sa nu va transformati din print in broasca raioasa. :-)
Sfatul meu? Jucati-va fara frica cu particulele din care sunteti formati! Folositi-va imaginatia! Remodelati-va! Ca aranjamentele voastre artistice se pot traduce in corpul fizic sau nu, asta e o alta poveste si depinde de multi factori, dar, cel putin, cat timp sunteti la nivelul acela, veti experimenta senzatii deosebite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile voastre vor fi revizuite inainte de postare.